وحدت هدیه خداوند و قرآن به مسلمانان است.
 
اخبار مهم شهرستان خواف

این مطلب را یکی از اساتید حوزه ی علمیه احناف خواف در خطبه های نماز جمعه این هفته برادران اهل سنت بیان کرد و گفت:از صدر اسلام وحدت و همدلی زبانزد عام و خاص بوده و تنها وسیله ای است که می توان در برابر دشمنان اسلام از جمله یهود بکار برد. مولوی عبدالله موحدی افزود:امنیتی را که امروز در کشور ما حاکم است باید قدر دانست و خدا را شکر نمود زیرا امنیت زمینه ساز همه ی کارهای انسانی است.
 در این مراسم فرماندار خواف هم ضمن تبریک هفته ی وحدت گفت:فضای وحدت و همدلی که وجود دارد باید اگر انتقاد سازنده ای هم بود،توجه نمود.
 دکتر پهلوان نژاد گفت:شهرستان خواف 206 مدرسه با 27000 دانش آموز دارد که 22 مدرسه توسط خیرین در حال احداث است و 20 مدرسه فرسوده بالای 30 سال وجود دارد که باید کمر همت بست و با کمک و مشارکت آن ها را ساخت زیرا حداکثر اعتبارات شهرستان امسال در بخش آموزش و پرورش هزینه شده است و ما همه در حال جذب خیرین کشور و استان برای مشارکت در توسعه ی فضای آموزشی هستیم. وی افزود:3مدرسه توسط بنیاد برکت که زیر نظر مقام معظم رهبری است در روستاهای محروم و احداث و آسفالت جاده باغ بخشی به رشتخوار با اعتبار 2 ملیارد تومان در دستور کار این نهاد است.
 رئیس شورای آموزش وپرورش همچنین اظهار داشت که در سال گذشته 44 نفر کنکوری زیر1000و امسال 55 نفر داشته ایم که نشان میدهد دانش آموزان از استعداد خوبی برخوردارند و باید در توسعه ی فضای آموزشی کمک کرد.از طرفی امسال 10 میلیارد تومان به دهیاری ها و شهرداری های خواف کمک کردیم تا به مدارس هم کمک های داشته باشند زیرا بسیاری از مدارس به علت کمبود جا،انباری و دفاتر را به کلاس تبدیل کرده اند.
 دکتر پهلوان نژاد در پایان گفت:با تلاش و کوشش خیرین و دولت 60 کلاس را هوشمند سازی کرده ایم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 20 دی 1393برچسب:, :: 12:42
گل محمد آرزومند

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.واقعا ممنونم از این که به من سر زدید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار مهم شهرستان خواف و آدرس golmohammadarezoomand.LXB.i r لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 53686
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1